Paieez
Paieez

Paieez

پرییشانی

با یک واژه پرییشانی من آغاز می‌شود؛

من به قدرت، توانایی و تاثیر‌گذاری واژه‌ها ایمان‌دارم، اصلن تمام هستی و نیستی مرا واژگانی که در ذهنم دارم و یا از کتاب‌هایی که خوانده‌ام برداشته و در ذهنم جا برایش درست کرده‌ام شکل می‌دهد.

بدون این واژگان من هیچم، یعنی؛ در حقیقت من‌ای وجود ندارد و نمی‌توانم جایگاه خودم را در روی زمین دریابم که تا چه اندازه جا اشغال کرده‌ام-اما گاهی یک واژه چنان پریشانم می‌کند که بارها به خود لعنت می‌فرستم ای‌کاش! این واژه‌ها را در ذهنم جا نمی‌دادم، ولی گاهی از این ناراحتی چنان مسرورم که کسی ارزش چنین واژه‌ی را درنیافته است و من به این موفقیت رسیده‌ام...

یونس قدمی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آسان نشر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:47 http://asanashr.com

دوست وبلاگ نویس من
امروز در مرور صفحات سایت های ادبی، به صفحه وبلاگ شما برخورد کردم و باید بگم که از خواندن احساسات نهفته در سطرهای آن قلبم به وجد آمده است.
راستش کار تخصصی من کمک به حضور آثار فرهنگی هنری و حتی علمی ایرانیان در کنار آثار ارزشمند بین المللی است.
ما این کار رو با چاپ و تولید آثار شما توسط ناشران و چاپخانه های خارجی انجام می دهیم تا کتاب های کاغذی منتشر شده بتوانند در ویترین فروشگاه ها و شبکه های فروش معتبر بین المللی مثل آمازون، بارنز اند نوبل و.. قرار بگیرند.
متاسفانه کشور ما جایگاه حقیقی خوبی در میان افکار عمومی مردم دنیا نداره. از همین رو مدتی است که من و چند نفر از دوستانم، دست به دست هم دادیم تا فرهنگ و هنر کشور عزیزمان را در سطح و اندازه بهتری به جهانیان معرفی کنیم.
در همین چارچوب خوشحال می شم که با کمک شما و با چاپ آثار شما و دوستان هنرمند عزیزتان بتوانیم به تعداد آثار منتشر شده ایرانیان در سطح جهانی اضافه کنیم.
پیشنهاد می کنم یک نگاهی به وب سایت ما بی
منتظر دریافت نظرات و خواسته های شما هستم.
ارادتمند شما؛ دکتر حمید فرهادی

ممنون عزیز!
قدمی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.